پسرمنم بدنیا اومد

4.4.4❤️

۶ پاسخ

چرا سزشدی؟

ده سانت شدی بازم رفتی سزارین مشکلت مگه چی بود

مبارکه قدمش پرخیر و برکت❤
باهم زایمان کردیم پس
البته من دو روز درد کشیدم تا زایمان کردم

مبارکههه❤✨✨
میشه درخواست بدی؟
تو یک روزیم

مبارک باشه گلم ، قدمش پرخیر وبرکت براتون😍🤩⁦❤️⁩

مبارکه طبیعی یا سز؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۱۰ ماهگی
مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۰ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۳ ماهگی
مامان 𝚉𝚊𝚐𝚛𝚞𝚜👼𝚁𝚘𝚖𝚊𝚗 مامان 𝚉𝚊𝚐𝚛𝚞𝚜👼𝚁𝚘𝚖𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی