خانما سونوگرافیم چطوره ؟

تصویر
۳ پاسخ

همچین عالیه فقط سرویکست به نظرم کم باشه

دختره مبارک باشه همچی خوبه فقط سرویکست یکم پایینه استراحت کن ی مدت

همچی خوبه فقط کمی سرویکست کمه
بچه ات هم دخملی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تورال🫀 مامان تورال🫀 ۱ ماهگی
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ویکم بارداری