بچه ها ۳۷.۱تب برای نوزاد من؟؟؟

۶ پاسخ

37/3شروع تبه

ن عزیزم

طبیعی

از شما
چند بود

نیم هم بهش اضافه کن من بردم دکتر گفت تب نیست. حرارت بدن خودشه

ن بالای سی و هفت و نیم

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان ماوا مامان ماوا ۱۲ ماهگی
مامان HAMiN..🩵👼🏻 مامان HAMiN..🩵👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 ۱ ماهگی