فولیکول ۱۳ و نیم روز۹ پریود خوبه برای باروری؟

۴ پاسخ

من خودم دوتا فولیکول ۱۳ داشتم

خوبه عزیزم آزاد سازی بزن روز ۱۲

سيكلت چند روزه؟

۹ سیکل ببخشید❤

سوال های مرتبط

مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری