کسی Nst انجام داد دولتی چند در میاد آزاد چند درمیاد

۹ پاسخ

من رفتم بیمارستان خصوصی ۹۰۰ ازم گرفت باز فک کنم تعرفه ها متفاوته بری دولتی رایگانه

دولتی رایگان

عزیزم لطفا میشه بگین nst چی هست و برای چی باید رفت؟حتما باید رفت؟

من چند وقت پیش رفتم بیمارستان دولتی گف کلا آزاده با بیمه نیس
۲۲۰ گرف ازم

دولتی هفته پیش رفتم اول برا ماما ویزیت ۳۶گرفت که نوشت برو اداس تی بعدش برا ان اس تی هم فیش۲۶تومنی گرفت

من بیمارستان دولتی ۴۶هزارتومن گرفت تو مطب متخصص ۴۰۰هزار

هفتاد هزار

برای من گفته برو بیمارستان انجام بد

Nstک تو بهداشت ها و زایشگاه فکرکنم رایگان بگیرن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر🩵🩵🩵 مامان گل پسر🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری