تو واژنم تیر میکشه سرکلاژم کیااینطورن

۶ پاسخ

چند هفته سرکلاژ شدی عزیزم ؟طول سرویکست چند بود؟بعد سرکلاژ استراحت مطلق بودی با چجوری بودی کلا؟؟

منم بعضی روزها دارم تو واژنم تیرمیکشه.سرکلاژ هم شدم

اره منم گاهی تیرکشیدن دارم

من بعضی وقتا حرکت که میکنه نمیدونم چرا واژنم هم نبض میزنه البته بعضی وقتا یعنی فشار میاد

فکر کنم یه چیز عادی باشه منم همینم ولی اتفاقا از وقتی سرکلاژ کردم بهتر شدم

من سرکلاژ نیستم ولی واژنم تیر می‌کشه نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی