اره انگار قیچی مونده تو دل ادم
آره.
شیافت بزار هی ومعایات زیاد بخور
اره من تا ۴۰ روز داخل شکمم انگار له شده بود الانا یکم بهتر شدم
,نه فکرنکنم چون من ندارم
منم دارم
شما ک سزارین کردی بعد سزارین خودت میتونی نوار بهداشتی را عوض کنی از همون اول خیلی برام سواله
اره عزیزم،سوزش شدید مخصوصا وقتی بلند میشی راه بری
من هنوزم درد دارم
من خواستم شکم بند ببندم دردم اومد از داخل مثه درد پریودی بیخیالش شدم
آره.من هنوزم یکم میسوزه
من هفته بعد میشم ۲ ماه هنوزم درد دارم
آره عزیزم طبیعیه
بالاخره شکم باز شده
نگران نباش ب خودت هم فشار نیار ...دردها و حالتهای متغیری برات پیش میاد.... ولی کم کم حالت بهتر میشه و سرپا تر میشی
این تاپیک 10ماه پیشه چرا الان جواب میدیییین میاد بالاااا؟!
آره عزیزم
واسه من تا ۴۰ روز درد داشت رفتم پیش دکترم گفت طبیعی تا ۳ماه الان دیگ خوب شد
من هنوزم درد شدید دارم داخل شکم 😓سز دومی هستم
کمرم پاهام استخونای دستام درد داره😫
برای من دوطرف بخیه هامه تقریبا عجیب از تو میسوزه
من بخیه هام ازبیرونم درد میکنه
اره اگر دردت زیاده شیاف بذار ،نذار مثانه ت خیلی پر بشه تندتند سرویس برو
شیاف دیکلوفناک میزاشتم من برای سوزشش خیلی بد بود نمیتونستم راه برم الان بهترم
اره خیلی بده این سوزشه😫
اره کم کم میره
سوزش طبیعیی
هنوز هنوزم دارم درد میکشم کجاشو دیدی خواهر هنو
والا من اصلا استراحت نداشتم از فردا صبح رفتم بیمارستان.
آره گلم
من هنوزم دارم خیلی درد ناکه
تا یکی دو هفته دیگه خوب میشی نگران نباش
آره عزیزم مال سوند هست کم کم میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.