سلام ناف بچم اینطور ی شده طبیعیه؟

تصویر
۵ پاسخ

چرا اینجامیپرسی میبردیش دکتر اینجا هرکی برا خودش نسخه جدا داره سر بچت به حرف کسی گوش نده جز متخصص خودش🤦‍♀️

آره تو ده روزگی میفته نگران نباش

طبیعیه کم کم میخواد بیفته اون سیاهیا نافشه که خشک شده کم کم هموناهم میریزه

عزیزم به دکتر نشانش بده

اره خشک شده یواش یواش در میاد دیگه
فقط اینکه پوست بچه خیلی خشکه روغن بچه یا لوسیون بزن تنشو

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۱۰ ماهگی