۴ پاسخ

عزیزم شب میخوای بخوابی برو دستشویی قشنگ مثانه ات رو خالی کن ک حداقل یکی دو ساعت نری دستشویی
بعد سرش با سرنگ یا چاقو تمیز سوراخ کن و واژینال استفاده کن .

بستگی به دکترت داره چی بگه . ولی من سر بچه قبلیم صبخا یدونه میخوردم . شبا یدونه واژینال میذاشتم

سوراخ میکنن تو واژن میزارن

سوراخ کن واژینال استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان هانیس مامان هانیس ۱۲ ماهگی
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی