مامانا قرص یا پماد اسیکلوویر تو شیردهی مجازه؟

۲ پاسخ

اره فک کنم چون من تو شیردهی خوردم

تبخال؟

سوال های مرتبط

مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان 🍭هستی فرفری🍭 مامان 🍭هستی فرفری🍭 ۱ سالگی
مامان مهدا کوچولو مامان مهدا کوچولو ۲ سالگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان پسر بهار🌻🌻 مامان پسر بهار🌻🌻 ۱۴ ماهگی