ساکم نمیفته چیکار کنم عکس سونوم

تصویر
۳ پاسخ

احتمالا باید کورتاژ شی زودتر وگرن عفونت میکنه تو رحمت

دوازده هفته ای؟ تا حالا سونو نرفته بودی؟

گرمیجات زیاد خوردی ؟
پله بالا پایین اومدن هم خیلی خوب

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری