دخترا هندونه مجازه برای بچه ها؟

۹ پاسخ

منم یه کم ابشو دادم من هرمیوه ای که خودم میخورم یه کم بهش میدم چون نگاه میکنه میگم دلش میخواد

آره بیشترش ابه

من آبشو یکم داذم

یکی شنیدم میگفت چون زیاد سم میزنن نه خوب نیست

بله عزیزم مجازه ب خصوص الان ک هوا گرمه ولی اگ شکم بچه شل باشه براش خوب نیست

به من گفت فعلا سیب مجازه

بله عزیزم من از۵ماهگی‌میدم آبشو اول بده بعداباگوشتش بده

دکتر گفت خیلی کم بده نفاخه برای اوایل

فک کنم مجازه.من هنوز کمکی شروع نکردم برا پسرم .دیروز یذره آب هندونه دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان زهرا وزینب
محمد مامان زهرا وزینب محمد ۸ ماهگی
مامان مرسانا
مهرسام🧸 مامان مرسانا مهرسام🧸 ۱ سالگی