سلام عسل خوبه برا زن باردار

۵ پاسخ

زیادیش نه خصوصاً ماه های اول

کمش در حد یه قاشق خوبه زیادش خوب نیس

عالیه
ژل رویال هم بتونی خوبشو گیر بیاری عالیه

من که شنیدم بده مخصوصا ماه‌های اول

خیلی بخصوص اگر با شیر مخلوط کنی
وشب بخوری
خاب اوره

سوال های مرتبط

مامان ارمین👶 مامان ارمین👶 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما خوشگله مامان حلما خوشگله ۱ سالگی