مامانای کرمانی سونو وزن‌ کجا رفتین هزینش چقد شد

۶ پاسخ

غباد زاده پرسیدم گفت ۴۵۰

من رفتم فرهنگیان الان نمیدونم ولی کلا اونجا ارزون تر از بقیه جاهاس

عزیزم شما کرمانی سزارینی یا طبیعی؟دکترتون کیه

دکتر مسعودی زمان ایلیا رفتم حیلی راضی بودم

دکتر دلیلی سنو داپلر ۱۱۵۰🥴

من دوشنبه هفته اینده نوبت گرفتم برم پرسیدم گفتند۶۵٠ تومان میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری