۷ پاسخ

یه ظرفی بشین بخور پشتش یه چی خنکی هم بخور

یه ماست خوری بخور
منم میخورم

سخت نگیر بخور من که خوردم هم سر بچه اولم هم سر این

نه عزیزدلم ، مقدار کم مشکل نداره

من که تو‌بعضی غذاها که زعفرون‌لازمه و خوشمزه اش هم‌میکنه‌ چند باری ریختم خوردم شما که دیگه هفته ات هم‌بالاتره

یه کاسه هم بخوری اشکال نداره

نه بابا بخور نوش جونت من خیلی وقته هوس کردم ولی هنوز درست کردم🫤🤣

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی