۱۰ پاسخ

یه دکتری میگفت آب قند واسه سوزش معده خوبه امتحان کن ببینم چطوریه،من خودم برنج خام و عدسی خام میخورم خیلی خوبه

منم مردم ازدرد وبالا میارم گلوم زخم شده خون بالا میرم ،😪😪

از این مخصوص باردارا دکتررم داده بهم

تصویر

شربت آنتی اسید بخور ، منم دکترم تجویز کرد

من ک هنوزم دارم جون میدم

نگران نباش تنها نیستی من بدتر از توام

فاموتادین ۲۰ بخور

منم همینم

منم همنجوریم

فاموتدین فقط جوابه

سوال های مرتبط