روزی یه دونه انبه بخورم اشکالی نداره؟

۱۵ پاسخ

خیییییلی گرمه ماه اخری زیاد نخور
بچه ات دختر یا پسر؟

روزی ی دونه انبه که بچت گرمی شدید میگیره وقتی دنیا بیاد گناه داره من که ی دونه بیشتر نخوردم

فکر نکنم یکی مشکل داشته باشه
گهواره راجب خوردنی بپرسی نباید بخوری دیگه
هرچی سخت گیری کنه بدتره
همه چیز بخور ولی در حد تعادل

نه عزیزم مخصوصا ماه اخر که میگن گرمیجات نباید خورد بخاطر زدی بچه

روزی یه دونه زیاده سعی کن یه دونشو توی سه روز بخوری

من از دکترم پرسیدم گفت نصفش اشکال نداره

معلومه ک اشکال داره خیلی گرمه

دیگ باید خنکی بخوری بچه زردی نگیره

طبعش خیلی گرمه

عزیزم روزی یه دونه خییییلی زیاده

در حد ی قاشق هوس کردی بخور
اما زیاد ترش خوب نیس

قند نداري نه
ولي كلا طبعش گرم ميگن ماه اخر خنكي بخوري بهتره

گرمیه عزیزم
توی فصل گرما نباید زیاد روی کنی
چون بچت زردی پیدا میکنه
توی فصل گرما چیزای خنک بخور

هم خیلی گرم ‌ و هم قند داره

انبه طبع گرمی داره زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی