۱۲ پاسخ

خوبه 7میلی

عالیه کلا

فولیکولهاتم خوبه،بااین سونو مشکلی نداری،انشاالله این دفعه باردارمیشی

سلام خانمہا ممنون میشم اگر بتونید جواب سوالم رو بدید
من 4/4 آمپول گنازکس زدم و باید 17 دھوم تست میدادم
اما از دیروز کمی لکہ بینی دارم و کمی دل درد و رحم درد دارم نمیدونم چرا
و باید 22 دھوم پریود بشم
خواهش میکنم اگر میتونید کمکم کنید

همه چی عالیه

عزیزم عالیه چندوقت دارو استفاده میکنی

‌بنظرم خوبه همچی اقدام کن ی شب درمیون

عزیزم چی خوردی برای فولیکولات ؟

همه چی خدا رو شکر اوکی هست

خوبه،،فقط چرا اینقدر فولیکول غالب داری؟؟لتروزول یا متفورین خوردی؟؟

خوبه عزیزم

هزینش چقد شد سونو

سوال های مرتبط