۳ پاسخ

چندروز اول بهش فرنی ساده دادین؟

داخل فرنیش یه قاشق پودر بادوم بریز میشه حریره بادوم

اره
من اول آبجوش میریزم رو ۱۰تا بادوم
چند دقیقه بعد،پوست بادومارو میگیرم
بعد میریزمش توی ظرف.نصف لیوان آب میریزم روش.با گوشتکوب برقی میکسش میکنم.شیربادوم درست میشه.بعد از صافی ردش میکنم.شیر بادوم رو با یکم ارد برنج مخلوط میکنم و میزارم روشعله ک بپزه.میوه هم ب این ترکیب اضافه میکنم ک خوشمزه تر بشه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۶ ماهگی
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۱ سالگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی