اش برا وزن بچه خوبه؟وزن ما بالا میبره؟

۲ پاسخ

سلام


یه گروه داریم تو روبیکا برای
اقدامیا
باردارا
بچه دار ها
اینم لینک
https://rubika.ir/joing/HEFGIGEH0YGUGLREQUQPJCKLAVIKDIMS
اگه نتونستین عضو بشین به این آیدی تو روبیکا پیام بدین
@faty_2005_2_10

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان αунαη🩶👼🏻 مامان αунαη🩶👼🏻 ۲ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی