با دو روز تاخیر، الان زدم منفی شد🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

ممنون

آره خداروشکر یه دختر 9ساله دارم

آها ایشالله طعمه مادر شدن رو بکشی

بچه دیگه ای نداری

آها .ایشالله که زود باردارشی

آره.چند وقت تو اقدامی

صبر کن زود تست نزن من 18روز از موعدم گذشت ولی پریود شدم شما هم صبر کن استرس به خودت نده ایشالله که باردار هستی

من میخام فردا بزنم

عزیزم من بعد از ۱۴ روز مثبت شدم 🙄اونم هاله داشت

منم با یه روز تاخیر صبح زدم منفی شد
پاهامم درد میکنه مخصوصا پای راستم از لگن به پایین انگار بی حس شده

سیکلت مرتبه؟

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری