من باردارم شله زرد بخورم خوبه هوس کردم

۱۰ پاسخ

خوشبحالت من انقد دوس دارم بازم بچه بیارم شوهرم دوس نداره

خودت خواستی 🥰منم دوس دارم باردارشم

یکم بخور

بخور ولی زیاد ن

نه عزیزم زعفران خطر داره

نه تو غذا مشکلی نداره

یه پیاله کوچیک بخوری چیزی نمیشه

اره میگن زعفرون تو غذا مشکلی نداره ولی خب زیاده روی هم نکن در حد رفع هوس بخور دیگه

چند ماهته؟

بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی