مایع دور جنین ۴ خیلی کمه؟؟

۱۰ پاسخ

باید بری زایمان عزیزم. من 36هفته ایقد بود گفتن برو بیمارستان برا زایمان

پایینه ،دکتر نرفتی؟

خیلی کمه عزیزم
برو دکتر

اره عزیزم

اره خیلی

خیلی کمه اما خب حداقل هفته‌ت بالاست خداروشکر زایمانت نزدیکه

فکر میکنم کم باشه البته شنبدم تو هفته های بالا کم میشه دیگه در این حد نه،تا می تونی مایعات بخور یه سره آب بخور تاثیر داره

اب زیاد بخور زایمان زودرس میاره...مایعات بخور

زیر ۸ کمه دیکه
مایعات زیاد بخور

۱۰تا۲۰نرماله بله

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۳ ماهگی
مامان sevda مامان sevda ۹ ماهگی