۳ پاسخ

خدا حفظش کنه 😘😍
تازه داره غلت میزنه پس من توقع بی جا دارم از پسرم که الان میخوام غلت بزنه 😄😄

از قبلش حرکتی می‌کرد، یا یهویی غلت زد،
پسر من هنوز که هیچ حرکت خاصی نداره یا اینکه نصفه هم بره طرفی نیست

ای خدااا 😍
خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم ۱۱ ماهگی
مامان ❤️ایلیا جان❤️ مامان ❤️ایلیا جان❤️ ۵ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان علیسان وشاهان مامان علیسان وشاهان ۷ ماهگی