سلام. وزن بچم 2200بود خوبه؟

۳ پاسخ

۳۵هفته رفتین؟

ن بابا من تو ۳۴ هفته وزن بچم ۱۶۰۰ بود گفتن کمه ۲۸۰۰ بدنیا اومد

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیاوبردیاجون مامان مانیاوبردیاجون هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی