خانوما من احساس میکنم نافم یخورده زده بیرون عادیه؟

۱۳ پاسخ

واسه من که از حالت طبیعی خارج شده انقد زده بیرون 😂

سلام عزیزم شما الان دیگه حالت تهوع نداری؟

کاملا عادیه

اره برای منم زده بیرون

مال منم بعضی وقتا میزنه بیرون گاهی وقتا هم میره تو

برا من که رفته تو😂

آره هرچی هفته میره بالاتربیشترهم میشه

عزیزم مال منم زده بیرون

اره مال منم همین جوریه

عادیه عزیزم

آره نگران نباش

بلی😌

مال منم همینجوریه آره عادیه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا💖 مامان مهرسا💖 ۵ ماهگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی