بین جانا و ماهلین و هانا و دلاناکدوم؟🫠🫠🫠

۲۸ پاسخ

هانا و دلانا
ولی هانا تلفظش زیباتره

هانا

هانا شیک تره و بین المللی. ماهلین خوب صدا نمیکنن.ماهلین میگی ولی مالین شنیده میشه. دلانا و جانا هم بد نیست

هانا خیلی مدشده😍😍

هانا و جانا

هانا

هانا

هانا

جانا الان اسم میوه هم میگن فک کنم
هانا بهتره

هانا

جانا و ماهلین

ماهلین

دلانا

ماهلین

ماهلین

جانا.

جانا❤️🥺

غیر دلانا بقیه‌ش زیاد شده:(
جانا هم قشنگه

جانا بنظرم

جانا 😍

وای ماهلین خیلی زیاد شده
من از اسمی که زیاده شده خوشم نمیاد
ب نظرم دلانا قشنگ تر از همشون

جانا به نظرمممم

ماهلین

ماهلین

جانا🥰

جانا

جانا🥹🩷خیلییی قشنگه

دلانا

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدا🤩 مامان مامان مهدا🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖الین💖 مامان 💖الین💖 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان شنگول🩵 مامان شنگول🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری