سنو گرافی من خوبه بنظرتون؟

تصویر
۵ پاسخ

چرا گهواره زده ۳۳ هفته
وزنش برای سنی که تو سونو نوشته خوبه

وزنش خوبه بنظرم همه چی نرماله

همه چیزخوبه عزیزم

ن وزنش خوبه بنظرم

فکر کنم وزنش کمه یکم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی