سلام همگی برای سوختگی بچه چه چیزی خوبه

۹ پاسخ

پماد کالاندولا من استفاده میکنم عالی هست یعنی

سلام من وازلین مارک بیبی لند زدم خیلی عالیه از کالاندولا هم بهتر عمل میکنه همش بدنش رو چرب نگه میداره نمیذاره بسوزه

پماد کالاندولا

کالاندولا خوبه

من پماد بتامتازون

من برا دخترم پودر بچه میزدم خیلی خوب بود

بدون شک سودو کرم

زینک و کالاندولا

پماد زینک اکساید عالیه تا هروقت دلت خواست میتونی بزنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه حسنا،حسن مامان فاطمه حسنا،حسن ۷ ماهگی