چطوره دندونی دخترم

تصویر
۱۱ پاسخ

برای ما این مدلی نیست

میشه دستور پخت بدی عزیزم؟

ماهم آش رشته واسه دندون می‌پزیم ندیده بودم این مدلی

مبارکه گل دخترک ⚘️ عزیزم میتونی مقدار دقیق موادشو بگی در حد ۵ نفر منم میخوام بپزم بلد نیستم

منم درست کردم این مدلی😛کلی هم خوشمزه بود
عزیزم مبارک باشه انشالله همه دندون هاش بدون هیچ دردی بیرون میزنن🥰💋

بسلامتی عزیزم
بنظر خوشمزه میاد طرز تهیشو میگی لطفاً

ولی کلی چیزای دیگه هم میزنیم
مث عدس ماش و یچی شبیه سنگه اونا

ما سیرابی نمیزنیم. به جاش با آب قلم درست میکنیم.

به به ماهم سیرابی میزنیم خیلی خوشمزه میشه😍😍
مبارکاااا

مبارکش باشه عزیزم🤗😘
این چیه؟؟؟

به به عالی .دندون دراورده؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧸💕 مامان پسرم🧸💕 ۱۳ ماهگی
مامان روزیتا مامان روزیتا ۱۳ ماهگی
مامان Hana🤎👶🏻 مامان Hana🤎👶🏻 ۱ سالگی
مامان آوین 🐝 مامان آوین 🐝 ۱ سالگی
مامان نفس 🫠 مامان نفس 🫠 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان آیهان ونیهان مامان آیهان ونیهان ۱۵ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان ❤️سیده دلوین❤️ مامان ❤️سیده دلوین❤️ ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی