۳ پاسخ

من این گیفت رو موقع بدنیا اومدنش گرفتم براش هر کی می اومد سر بزنه بهمون میدادم روشم متن نوشته بود مرسی به دیدنم اومدی. پناه
واسه جشن هفت روزگیشم به مهمونا دادم
اون روش نوشته بود مرسی به جشن من اومدی پناه.

چه جیگره مبارکش باشه

خیلی نازه

سوال های مرتبط

مامان پسرم آقا هیراد 🐣🤰🏼💙 مامان پسرم آقا هیراد 🐣🤰🏼💙 ۱ سالگی