منم زایمان کردم هفته ۳۶

۹ پاسخ

مبارک باشه دستگاه که نرفت چندکیلو بود آمپول ریه زدید وچرا زود زایمان کردی

به به مبارک باشه😍

چرا زود؟؟

منم اولیم ۲۹ هفته
این یکی ۳۶ هفته و ۴ روز
ایشالله بسلامتی فدات

مبارکت باشه عزیزم
حالتون خوبه؟

بسلامتی مبارکهههههههه

بچه خوبه؟؟؟

چرا زود
نینی خوبه؟؟؟

بسلامتی عزیزم
بچه دستگاه رفت؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی