۷ پاسخ

من ۳۵ هفته و ۳ روز معاینه شدم

به منم ۳۶ هفته گفت بیا

۳۷‌

38 ب بعد

من ۳۸ معاینه شدم

فک‌کنم ۳۷هفته معاینه میکنن
دکتر من اینجوری گفت

به من دکترم گفته ۳۶ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد