علت بو بد دهان چیا تو این سنل

۴ پاسخ

بخاطر معده هست یا پوسیدگی دندان

پستونک معمولا

رفلاکس یا اگه شیر خشک مصرف میکنه واسه شیرشه

معمولا رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان دخی🦋پسری🐣 مامان دخی🦋پسری🐣 ۳ سالگی