۱۴ پاسخ

شببه ک چه عرض کنم،همسرمو بدنیا آوردم

همه میگن شبیه خودمه

من خودم تو این مورد خیلی خوب نمیتونم تشخیص بدم.
ولی بیشتریا میگن شبیه خودمه.. بخصوص وقتی میخنده

من که میگن خودتو زاییدی 😂

ترکیبی از دوتامون

دختر اولم یکم شبیه خودمه.این دومی کپیه باباشه قربونشون برم🥹😍

فکرکن مادر ۹ماه درد میکشه سرویس میشه اخرم شکل باباش میشه بچه😒

دختر من شبی باباشه

کپ باباشه

توله منم کپ باباشه🤪😂

میگن دخترا بخصوص دختر اول شبیه باباش میشه😂😂🫠

من ک توسونوها یچیز حدودی معلوم بود کپی باباش بود
حالت بینیش.. لباش.. چشاش..

دختر من هنوز تو راهه نمیدونم شبیه کدوممونه. اما پسرم کپ باباشه ماشاءالله خوشگله و بامزه🥹

دختر اولم که باباش😂،تو دلیمم که هنوز معلوم نیست

کپی پدرش

سوال های مرتبط