۷ پاسخ

بله من‌بدن بچمو آنقدر گرم میکردم زردی همینطوری میرفت بالا
بعد دیگ‌ خنک نگهداشتم زردی خوب شد

بله درسته
البته شهرشماخنکه الآن
بچه رو خیلی گرم نکنید
دمای خونه۲۸تا۳۰باشه

اره عزیزم باید محیط خنک باشه

اره عزیزم

بله باید خنک باشه

بله متاسفانه

اره خونه رو یکم خنک کن ‌

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی