این قرص برای چی خوبه دکتر داده بهم؟ کسی استفاده کرده؟

تصویر
۹ پاسخ

فولات همون فولیک اسیده

برای تقدیت تخمدان هست عزیزم من خودم الان دارم مصرف میکنم همراه با قرص دوفامد

برای کنترل تنبلی تخمدان و تنظیم کردن پریودی روش نوشته که

برای تقویت تخمدان قرص خوبیه من همراه با اواپلاس یوروویتال می‌خوردم

مگه. پریود شدی گلم

برای تقویت تخمدان است گلم

و کیفیت تخمک هارو میبره بالا

برا تقویت تخمدان هست

من استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم🌹 مامان معجزه زندگیم🌹 ۱ ماهگی
مامان ‌مامان فندوق مامان ‌مامان فندوق هفته هشتم بارداری