خانم های هم هفته من علائمتون چیه؟

۸ پاسخ

جونم برات بگه هر درد ک بگی ما داریم + حالت تهوع شدیدددددددد

حالت تهوع خستگی بی اشتهایی به غذا

سلام عزیزم شما وقتی ای یو ای کردین نشاسته هم خوردین؟

فقط درد واژن و خستگی

سینه درد حالت تهوع بی اشتهایی خستگی بیحالی
همه این علائم رو دارم ولی امروز انگار باید نی نیم رو سقط کنم بیش از حد ناراحتم بچه اولم بود🙃💔

من هیچ علائمی ندارم😐

کمردرد
دل درد
خستگیییی
کم اشتهایی
سینه درد

همچنان کمردرد و سینه درد
تازه دیروز از بوی غذا حالم بد شد و نتونستم بخورم
و همچنان ضعف میکنم یهو از گشنگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته ششم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی