بیمارستان بسکی گنبد بیمه تکمیلی قبول میکنه؟

۸ پاسخ

برای من تکمیلیم دی بود هزینه بیمارستان ۳۶ میلون بود با تکمیلی شد ۸ تومن

بسکی انچنان بیمارستان خوبی هم نیست تو تاپیکام نوشتم همه چی رو در موردش میتونی بخونی

شماره ی بیمارستانه تماس بگیر بیمتو بگو هرینشم میگه بهت0173 355 4441

دکتر ت کی هست ببین میره اونجا یا نه

اره قبول میکنه منم میخوام برم همونجا

بله قبول میکنن تلفنی هم پاسخگوی سوالات هستن

زنگ بزن بپرس

*برای سزارین اختیاری*

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👩🏽‍🦯🖤 مامان 👩🏽‍🦯🖤 ۴ ماهگی