۳۵هفته وزن بچتون چقد بود چیا میخوردید برای وزن گییری بهتر ؟

۶ پاسخ

۳۴ هفته ۲۴۵۰ بود فکر کنم
۳۶هفته هم فکر کنم ۲۶۸۰
من بستنی و بادوم درختی خام و پسته خام خیلی میخوردم

بستنی
خوراک لوبیا با قارچ
تخم بلدرچین
حلیم
کباب فیله مرغ
دلستر گندم
عدسی
سیب زمینی آبپز
آجیل
شیر و خرما
انبه
موز
گرمه
ماست و خامه و دوغ و سبزی و مویز و گردو رو قاطی کن آبدوغ کن تون تلیت کن بخور

سر دوتا بارداری ۱.۸۰۰
هفته بعد با ۲۴۰۰ به دنیا آمدن
یعنی ۳۶ هفته

کباب باید در هفته چندبار بخوریم تا اثرش بیشتر باشه؟من خودم اضافه وزن دارم نمی‌دونم چیا بخورم خودم چاق نشم ولی بچم وزن بگیره ممنون میشم تجربه ای دارید بگید🙏🏼❤️

شیر
اجیل
فرنی
کوبیده
میوه

خرما
کنجد
کباب
آجیل
بادوم

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان نوراوآیحان مامان نوراوآیحان ۱۳ ماهگی
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 ۸ ماهگی
مامان بهارم🩷آرادم💙 مامان بهارم🩷آرادم💙 ۹ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی