۶ پاسخ

من دیروز رفتم 36 هفته 2600بود گف نرماله ولی گفت خونرسانیش کمه باید سونو داپلر بدی

من پسرم ۳۶ هفته و ۴روز بود ک بدنیا اومد ۲۹۰۰ وزنش بود

سزارین هستی یا طبیعی؟اگه سزارینی که احتمالا ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ اگه طبیعی هستی خیلی وقت داری بنظرم تا سه کیلو هم میشه راحت

۳۳ هفته و ۳ روز رفتم سونو وزنش ۳۴۰۰ بود

۳۴هفته و ۵ روز
۲۵۵۰بود
سنوگرافی

۳۵هفته۲۵۰۰دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ ماهگی
مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد