خانما کی اینجا قرص امگا سه میخوره؟؟؟

۶ پاسخ

من تا ۱ ماه پیش میخوردم

دکتر من گفت حواست باشه وقتی باردار بودم گفت ی روز درمیون بخور وگرنه خیلی چاق میشی

برا چی خوبه
برای شیر هم خوبه؟

اره.

من.

من ی دوماه خوردم

سوال های مرتبط

مامان دایان👼🏻🩵 مامان دایان👼🏻🩵 ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی