۱۰ پاسخ

نه عزیزم تا ۱۹۰ خوبه

من ۳بار رفتم سونو
یبار ۱۶۸ بود یبار ۱۷۶بود یبار ۱۷۱
نرماله عزیزم نگران نباش

ن برا من ۱۸۲ بود

من 185 بود هم هفته شما.. الان خوب شده

اتفاقا خوبه

ن خوبه برا من ۱۸۴ بود

نه چرا زیاد باشه خوبه

نه عزیزم

دکترت چیزی نگفت ؟ازش میپرسیدی

منم ۱۷۰ بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی
مامان زیتون
💙💟💜 مامان زیتون 💙💟💜 هفته بیستم بارداری
مامان کیان و تودلی💜 مامان کیان و تودلی💜 هفته سیزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان برکه مامان برکه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Homayoon مامان Homayoon هفته یازدهم بارداری