ناخنای جدیدم چطوره دخترا😍
دیروز رفتم ترمیم

تصویر
۱۲ پاسخ

قشنگه گلم مبارکت باشه

ماله هر دو زیباست

جوووون❤️ خیلی نازه


الان ی عده حسود میان میگن سلیقه من نیست

منم رفتم ترمیم البته برا من کاشت نیست ناخنای خودمه فقط لمینت میکنم

تصویر

وووووواااااااو‌‌مبارکه خوشکل شده

عالیه

خوبه فقط توش کلی میکروب و اشغال میره

درخواست بده گلم

قشنگههه

خیلی قشنگه مبارکت باشه عزیزم

زیباست خواهر مبارکت باشه میشه تایپکمو نگاه کنی

اینم یه عکس دیگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان ناز نازی مامان ناز نازی ۱ سالگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱ سالگی
مامان محمدحسین🧸 مامان محمدحسین🧸 ۱ سالگی