قاعدتا باید قبل از خوردنش سوال میکردی😀🙃
چ جراتی دارید شما
گاهی اوقات هنگ میکنم یعنی من زیادی سخت میگیرم بخودم
خب نخور دیگه
چه کاریه براچی میخوری
نه نوش جونتون
منم خوردم تا الان🤭
جرئتتو خریدارم خواهر🤣🤣
بیشتر ۳،۴ ماه اول پرهیز داره
بعدش زعفرون رقیق تو شربت یا غذا مشکلی نداره
من که خوردم همه چی از اول و پرهیز انچنانی نداشتم
نه بخور نوش جونت مگه چقدر زعفرون داخل شربته
لا اشکال منم مبخورم
عزیزم شوخی که نمیکنی ؟
نه چیزی نمیشه من از ایستگاه صلواتی ۴ تا لیوان یبار مصرف شربت گرفتم خوردم خیلی خوشمزه بود هوسمم کرده بود اونقدر زعفرون گرونه که زیاد نمیریزن تو شربت
بخور نوش جونت
من هر روز درست میکنم میخورم . مگ چقدر زعفرون میبره ؟ نگران نباش
😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑بعد من ترشی خرفه خوردم از اسنرس مردم 😅😅😅
تخم شربتی هم توش داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.