سلام ازمایشمو چطوره من ک سر در نمیارم

تصویر
۵ پاسخ

بده چت جی پی تی

قندت منفی بیلی روبین منفی نیترات منفی...منفی هس

عفونت ادراری

بیشترش منفی هس خوبه بنظرم

منم سر در نمیارم ولی بزن هوش مصنوعی میگه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ ماهگی