خانوما کیا فتق ناف داشتن و دارن؟

۳ پاسخ

من عمل کردم فتق نافمو . عملش راحته اما بعدش مراقبت زیاد میخواد

من داشتم عمل کردم چیز خاصی نیست نگران نباش

من فتق معده دارم😅

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی❤️ مامان مامان نی نی❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری