۵ پاسخ

وزنش کمه

عزیزم قدش بد نیست به قد و وزن تولد خیلی بستگی داره بچه ای که ۵۰ سانت به دنیا میاد قدش ۲ سالگی میشه۸۷ وزن هم ۴ برابر تولد محاسبه میشه که اگه چند گرم کم داشته باشه مورد حادی نیست بسته به فعالیت و‌خواب کودک داره

‌‌اشتهاش‌چطوره؟؟

قدش هم کمه و وزنش ببرش متخصص

دختر منم وزنش کمه اتفاقا دیروز بردم دکتر میگفت احتمالا ژنتون باشه

سوال های مرتبط

مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان پـــنــ♡ــاهـ💕 مامان پـــنــ♡ــاهـ💕 ۳ سالگی
مامان هستی خانوم مامان هستی خانوم ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی