خانوما سیاه دانه مضره

۸ پاسخ

من از نونوایی ک نون میخریم سیاع دانه داره و از هفته پنج تا الان میخوریم اون نون رو

قاعده اوره

بله‌مضره چه خوردن چه استعمالی

اره ممنوعه

خیلی خیلی

الان هوا گرمه سیاه دونه هم طبعش گرمه نخوری یوقت

خیلی طبعش گرمه خطر داره

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🥰 مامان پسته پسر🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی
مامان 🥹آقا میکائیل💙 مامان 🥹آقا میکائیل💙 ۸ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد