تو اقدام‌بستنی خوردن ضرر داره؟

۷ پاسخ

تو پریودیت نخور بقیه اش اشکال نداره

نه ضرر ندارد توی رژیم دخترزایی هست

اصولا سعی کن زمان اقدام چیزای گرم بخوری … حتی دوش آب گرم بگیر ..همسرت دوش آب سرد بگیره

نوش جان

ننننننننن

نه نوووش جون

نه عزیزم چرا باید ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

هانی
‌ هانی ‌ قصد بارداری
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر قصد بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته دوازدهم بارداری
مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری
معجزه کن خداجون معجزه کن خداجون قصد بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی